قیمت زمین هشت بهشت دماوند (1402)

قیمت زمین هشت بهشت دماوند (1402)

قیمت زمین هشت بهشت دماوند

از سال 1396 ما همواره در تلاشیم تا بتوانیم با ارائه جدول قیمت زمین هشت بهشت در دماوند (به صورت کارشناسی شده) کمک حال خریداران یا سرمایه گذاران محترم و مشتاق به این منطقه در شهرستان دماوند باشیم .

این دور از اغراق نیست اگر ما شهرک هشت بهشت را جز بهترین شهرک های (شهرک های خصوصی) ایجاد شده در شهرستان دماوند بدانیم . قطعا همراهان عزیزی که در شهرک هشت بهشت دماوند خرید و فروش یا انجام معاملاتی را تجربه کرده اند می دانند که این شهرک جزو شسته و رفته ترین های مِلکی در شهرستان دماوند می باشد .

ما در تیم دَماوند مِلک تصمیم گرفتیم همچون سنت دیرینه ، با تهیه جدول قیمت زمین هشت بهشت دماوند در سال جدید هم باعث این امر باشیم تا شما بتوانید یک تقریب قیمت از املاک در این منطقه بدست بیاورید .

اگر چه سایت دماوند ملک یک مرجع (نخستین و بزرگترین) اطلاعاتی در مورد شهرک هشت بهشت دماوند می باشد ، اما مسائل و حواشی در مورد املاک هر منطقه همیشه باعث این است که شما نتوانید 100 درصد اطلاعات مِلکی را در مورد مناطق در یک مشاوره و مقاله ی ملکی بدست بیاورید بنابراین بعد از مطالعه ی قیمت زمین هشت بهشت در سال 1402 می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با ما در تیم دماوند ملک در ارتباط باشید .

بریم سراغ جدول دیگه !

 نام منطقه متراژ
(فرض بر فول امکانات)
 حداقل قیمت (به تومان) حداکثر قیمت (به تومان)
هشت بهشت شمالیاز 300 متر مربعمتری 25 میلیون تومانمتری 40 میلیون تومان
هشت بهشت جنوبی
از 250 متر مربعمتری 15 میلیون تومانمتری 40 میلیون تومان
جدول قیمتزمین های ویلایی هشت بهشت در سال 1402 تا اواخر اردیبهشت ماه

نظرات بسته شده است.